Інформаційний портал

Олександрійщини

Абонвідділ водоканалу відновлює роботу. Але більшість питань можна вирішити по телефону

У зв’язку із послабленням в Україні обмежуючих заходів, ОКВП«Дніпро – Кіровоград» відновлює повноцінну роботу абонентних відділів, а також поновлює після вимушених канікул роботу водомірних майстерень з понеділка, 25 травня, повідомляється на сайті підприємства.

Однак, адміністрація «Дніпро – Кіровоград» просить споживачів звертатися до абонвідділів лише у випадку обов’язкової особистої присутності – наприклад, при укладенні чи переоформленні індивідуальних договорів з підприємством. У таких випадках споживачі повинні бути в захисних масках та зберігати соціальну дистанцію в 1,5 метра.

Усі інші питання можна вирішити у телефонному режимі за номерами колл-центру:

(0522) 368-368, 050-488-86-91, 050-488-86-92, 050-424-65-00, 067-414-41-74,

абонентного відділу.

Передати показники лічильників можна п’ятьма різними способами:

  • в особистому кабінеті споживача на сайті ОКВП «Дніпро – Кіровоград»;
  • зателефонувавши до колл-центру за номерами:
  • надіславши СМС на будь-який номер колл-центру: в тексті потрібно вказати номер особового рахунку, місто, прізвище споживача та актуальні показники лічильника;
  • внести через мобільний додаток для смартфону;
  • за допомогою Viber боту.

 

голос
Рейтинг статті
Читайте також:  Зірвали замки і викрали техніку
Підписатися
Повідомлення
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x