Інформаційний портал

Олександрійщини

В Олександрії презентували бренд міста

     «Головна ідея – зробити бренд міста яскравим, щоб він викликав позивні емоції і з’являлося розуміння, що щось змінюється і попереду велике майбутнє», – розповів керівник дизайн-студії RIZDVO Денис Зазубек під час презентації бренду нашого міста.

    Зустріч з цього приводу відбулася сьогодні, 12 серпня, у приміщенні Олександрійської міської ради за участі Олександрійського міського голови Сергія Кузьменка.

      Денис Зазубек наголосив, що працювати з Олександрією йому та його дизайн-студії дуже сподобалося, адже робота виявилася цікавою. Основною ідеєю бренду стало те, що місто починає свою історію з чистого аркуша, відкриває простір для нового, виходить з минулого, але пам’ятає про нього.

      Журналістам розповіли, що логотипом бренду Олександрії є комбінований знак, який складається із шрифтової частини та символу. Він створений у лаконічному геометричному стилі. У концепцію закладено мінімалістичне зображення герба, натхненне асоціаціями з природою (початком нового життя), екологічним середовищем невеликого міста та іконкою людини – суспільством. Автори розробили 9 варіантів логотипу, враховуючи англомовну версію. Логотип бренду використовується тільки чорного кольору.

      Для концепції брендування зображено три основні фірмові кольори з герба міста – жовтий, зелений і малиновий, а також два додаткові – білий та чорний.

      Презентуючи свою ідею щодо нового бренду Олександрії, Сергій Кузьменко зазначив:

      «Сьогодні ми маємо можливість показати роботу, над якою впродовж останніх трьох місяців працювала команда міської ради  разом із колегами з Чернівців, дизайнерами дизайн-студії RIZDVO.  Ми працювали над тим, щоб Олександрія отримала свій бренд. Коли ми спілкувалися, то мова йшла про те, що ми хочемо пишатися історією нашого краю, хочемо поважати нашу землю і в той же самий час ми хочемо показати перспективу, що наше місто відкрите для того, щоб розвиватися. Я дуже люблю Олександрію за її архітектуру, за її хорошу енергетику, за те, що в місті дуже багато талановитих людей, і я переконаний, що воно заслуговує на красиве майбутнє. Тому, щоб це майбутнє було красивим у сучасному світі і для інвестора, і в першу чергу для тих, хто живе в нашому місті, дуже важливо, щоб було таке брендування. Я хотів би, щоб цей бренд був першим кроком до тих великих змін, які ми хочемо, щоб відбулися в нашому місті».

     Сергій Кузьменко розповів, що вже виготовлена перша пробна партія брендованої продукції, але в обмеженій кількості. Очільник міста також поділився планами  щодо святкування 30-ї річниці Дня Незалежності України. За його словами, до свята буде виготовлена достатня кількість продукції з брендом міста, яка під час святкування розігруватиметься у різних формах.

 

Підписатися
Повідомлення
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x